Rowerowa Wycieczka do Goczałkowic

Podopieczni świetlicy w ogrodach Kapias

W dniu 25 czerwca odbyła się wycieczka rowerowa naszych kulejących prosto do ogrodów Kapias w Goczałkowicach. Nasza wycieczka rozpoczęła się od samego z pod Naszego Domu Kulejących Aniołów w Piasku. Wyruszyliśmy zaraz po śniadaniu. Przygotowaliśmy na ten dzień rowery oraz napoje na drogę i niezbędne narzędzia. nasza trasa wycieczki przebiegała ścieżkami rowerowymi wokół pięknych krajobrazów ,
kościoła Św. Jana Pawła II , zagrody żubrów kończąc się na postoju w Ogrodach Kapias gdzie mogliśmy odpocząć wypić kawę oraz zajadać się pysznymi lodami. W drodze powrotnej zahaczyliśmy o rynek w Pszczynie gdzie mogliśmy zobaczyć nowo powstałe zadaszenie z kolorowych parasoli i piękne rzeźby na rynkowej płycie. Uczestnicy wycieczki byli bardzo zadowoleni z wycieczki ponieważ mieliśmy duże szczęście. Pogoda dopisywała choć zanosiło się na deszcz .Osoby biorące udział w wycieczce to :
Krzysztof Klimowicz , Monika Skiba , Paweł Nowrotek , Paweł Lasek , Marzena Rakowska.
Organizatorem naszej wycieczki był Pan Wojtek .
Pragniemy bardzo mocno podziękować Panu Wojtkowi oraz wszystkim terapeutom tworzącym tak piękną wycieczkę. Czekamy na następną wyprawę do zobaczenia po wakacjach.