Wycieczka do Istebnej 2022

Pod koniec października w dniach 26 do 27 odbyła się wycieczka autokarowa do miejscowości Istebna.

Była to już II wycieczka podopiecznych Świetlicy Terapeutycznej do miejscowości Istebna. Organizatorem wyjazdu była pani Bogusława Bularz kierownik naszej placówki. W środowym wyjeździe brali udział podopieczni Świetlicy Terapeutycznej z opiekunami i rodzicami podpieczonych Stowarzyszenia. Wyjazd rozpoczął się zaraz po śniadaniu, wyruszyliśmy spod naszego Domu Kulejących Aniołów w Piasku.

Podczas środowej wycieczki panowała fajna atmosfera. Wszyscy mogliśmy podziwiać piękne widoki, które mijaliśmy po drodze.

Po półtorej godziny jazdy dotarliśmy na miejsce do Centrum Szkoleniowo – Wypoczynkowego Halniak. W miejscowości Istebna główną atrakcją I dnia pobytu była przejażdżka bryczkami ciągniętymi przez konie. Jechaliśmy przez łąki i lasy, podziwialiśmy jesienny krajobraz gór. Następnie wszyscy udaliśmy się na zasłużony wypoczynek czyli pyszny obiad. Kolejną atrakcją w środowe popołudnie były warsztaty artystyczne, podczas których mogliśmy wykonywać różne ciekawe rzeczy m.in. kotki, serduszka, konia i wiele innych ciekawych rzeczy. Głównym materiałem było siano i woda. Po zakończeniu warsztatów na wszystkich uczestników wycieczki czekała kolacja przygotowana przez pracowników pensjonatu, w którym spędzaliśmy noc.

W ostatnim dniu wycieczki wszyscy podopieczni wraz z terapeutami i rodzicami udali się do miejscowości Wisła, gdzie mieliśmy okazję pospacerować po głównym wiślańskim deptaku, towarzyszyła nam piękna słoneczna pogoda. Po kilku godzinach pobytu w Wisle wszyscy poszliśmy do karczmy Ondraszkowa Izba gdzie mogliśmy zjeść pyszny obiad. Po zakończeniu posiłku udaliśmy się w drogę powrotną do Naszego Domu Kulejących Aniołów.

Dziękujemy za zorganizowanie wyjazdu.