Rewal 2023

Tegoroczny wyjazd na Turnus Rehabilitacyjny do miejscowości Rewal odbył się we wrześniu – od dnia 1.09 do 15.09.2023, w ośrodku wypoczynkowym Perła. Wyruszyliśmy w piątek rano spod kościoła Podwyższania Krzyża Świętego w Pszczynie,aż w końcu po 9 godzinach jazdy dotarliśmy na miejsce.

Podczas pobytu towarzyszyła nam piękna, słoneczna pogoda a każdy wolny czas spędzaliśmy na plaży oraz na mieście.

Organizowane były 2 wyjazdy przygotowane przez pracowników ośrodka.

Mieliśmy okazję popłynąć w rejs statkiem Santa Maria w miejscowości Kołobrzeg, podczas którego poczuliśmy się jak prawdziwi żeglarze. Wszystkim uczestnikom sprawiło to wiele radości.

Drugą wycieczką w jakiej mogliśmy wziąć udział był wyjazd do Kamienia Pomorskiego, gdzie zwiedziliśmy katedrę pod wezwaniem św. Jana

Chrzciciela. Tam uczestniczyliśmy w modlitwie różańcowej. Następnie wysłuchaliśmy pani przewodnik, która opowiedziała nam historię katedry.

Kolejną atrakcją była przejażdżka kolejką miejską do znajdującego się nieopodal Niechorza, którą dopełniła zabawa z bańkami, grill oraz dyskoteka, w której brali udział wszyscy uczestnicy wyjazdu.

Tegoroczny wyjazd Kulejących Aniołów na Turnus Rehabilitacyjny Rewal 2023 nie był by możliwy gdyby nie akcja DZIENNIKA ZACHODNIEGO pt ,, POCIĄG MARZEŃ” oraz pomoc naszego przyjaciela Pana posła Grzegorza Gaży, za co serdecznie dziękujemy.